Trouw blijven aan jezelf voor een optimale customer experience

Trouw blijven aan jezelf voor een optimale customer experience

5 juli 2019

Ontvangt je customer service team alsmaar meer klachten? Moeten je teams een tandje bijsteken om de concurrentie bij te benen? Hebben je medewerkers moeite met het in de praktijk brengen van nieuwe bedrijfsprocessen? 

Upturn, een kritisch, toekomstgericht en hands-on klankbord voor ambitieuze bedrijven blogt over customer experience challenges.

Match strategie, processen en werkwijzen

Misschien heb je zonet een visie uitgerold binnen je bedrijf om zaken anders aan te pakken. Of sta je op het punt nieuwe ideeën of concepten te delen met je werknemers. 

Een visie komt maar tot leven op de vloer, in de wandelgangen en op het terrein wanneer je processen matchen met je bedrijfs-DNA. Respecteer daarom je ritme, werkwijzen en mensen. Als onafhankelijk adviseur waakt Upturn over de kern van de zaak, jouw zaak. Upturn staat bedrijven vanaf 50 medewerkers bij in hun actuele klantgerelateerde uitdagingen, vanuit een sterke theoretische achtergrond en customer intelligence. 

Stel je focus scherp en plaats jouw klant op de eerste plaats.

Rendeer gisteren, vandaag en morgen 

Bestudeer je huidige customer experience en de customer journey. Waar is er ruimte voor verbetering? Kan je de vinger al op de bottleneck plaatsen? 

Klanten kiezen voor jou omdat je ergens voor staat, een sterk product of een service met impact. Trouw blijven aan je merkidentiteit is het geheim voor een succesvolle klantervaring. Vertrek daarom vanuit wetenschappelijke methodes om vervolgens stapsgewijs resultaat op lange termijn te realiseren. Ver weg van quick wins en vluchtige resultaten bouw je aan een customer centric strategy die haalbaar is voor zowel management als medewerkers. Stel geen nieuwe doelen, maar vertaal of hertaal ze naar jouw team. Je cliënteel plukt de vruchten van de focus in je organisatie.

Neem wetenschappelijk onderbouwde beslissingen en verhoog de klanttevredenheid. 

Je customer experience stevig optimaliseren? Upturn helpt je bedrijf met:

  • Customer experience, customer journey in kaart brengen

  • Klanttevredenheid onderzoeken en verbeteren

  • Huidige bedrijfsprocessen actualiseren

  • Nieuwe processen evalueren

  • Middenmanagement ontzorgen

  • Customer support begeleiden

  • Agile werken

Expert customer experience gezocht? Maak een afspraak met Upturn!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

{{ newsletter_message }}

x

Website by

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x