Process redesign

Hanteren je medewerkers het nieuwe procesverloop niet? Is er weerstand bij veranderingen of worden de nieuwe processen op de werkvloer kritisch in vraag gesteld? Kan je de vinger niet op pijnpunten leggen? 

Welkom bij Upturn, een procespartner die zich onderdompelt in je bedrijf, oor en oog heeft voor je medewerkers en je werkwijze top-down én bottom-up versterkt.

Process redesign met een human touch

Bevind je je in het midden van een change traject en krijg je geen voeling met de effecten van veranderingen op je werknemers.

Upturn benadert processen in middelgrote en grote bedrijven vanuit een menselijk perspectief. De kracht van Marleen Strubbe schuilt in haar aandacht voor de individuele medewerker. Doe je een beroep op Upturn? Dan krijg je geen complexe ingenieursaanpak maar een vatbare procesbeschrijving of -optimalisatie die vertaald wordt naar de medewerkers, de praktijk, de werkvloer. 

Upturn brengt, tijdens of na verandering, procespijnpunten aan het oppervlak.

Procesoptimalisatie van A tot Z

Upturn neemt het gehele productieproces onder de loep. Van management tot medewerkers, van analyse, tot communicatie en management support.

Als management of middenmanagement is het soms raden naar de oorzaak van weerstand bij veranderingen. Upturn graaft in de diepte en scant het hele proces. Objectief procesmanagement dat geen enkele stap overslaat. Vanuit welke drijfveren initieer je de verandering? Kent je team deze beweegredenen? Het volstaat niet om opdrachten en instructies te geven. Elk proces moet connecteren met je bedrijfshistoriek, een sterke visie een focus op het aanwezige talent. Uw medewerkers moeten eerst geloven in de nieuwe processen om ze daarna gemotiveerd toe te passen. 

Upturn visualiseert, definieert en concretiseert uw doelstellingen met een blik op de toekomst.  

Je bedrijf is aan het juiste adres bij Upturn voor:

  • Productieproces bestuderen en analyseren

  • Interne bedrijfsprocessen operationeel maken

  • Procesverloop evalueren

  • Productiviteit meten en sturen

  • Klantgerichtheid onderzoeken

  • Gedragenheid testen en bevragen (bottom-upbenadering)

  • Begeleiden van veranderingsproces

Process redesign adviseur welkom? Maak een afspraak met Upturn!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

{{ newsletter_message }}

x

Website by

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x